Nocturne

Z Dominion Wiki Polska
Skocz do: nawigacja, szukaj
To jest zalążek artykułu. Możesz pomóc edytując jego zawartość


Nocturne
nazwa proponowana:
Pieśń nocy
Nocturne pudełko.jpg
Info
Typ duże rozszerzenie
Ikona Nocturne icon.png
Karty 500
332 (33 zestawów)
33
0
inne karty
Motyw przewodni karty typu Night, Heirloom, Fate, Doom
Wydanie 16 listopada 2017
Ilustracja pudełka Garret DeChellis
Oficjalne zasady PDF

Nocturne to jedenaste rozszerzenie do gry Dominion, które ukazało się w listopadzie 2017 roku. Jest ono jednym z dużych dodatków, zawierającym 500 kart. Zawiera karty typu Night, Heirloom, Fate i Doom (ostatnie dwie wpływają na graczy dodatkowymi kartami typu, odpowiednio, Boon i Hex) oraz mnóstwo różnych kart możliwych do pozyskania za pomocą innych kart.

Nieoficjalne tłumaczenie zasad i kart zebrane w całość: Dominion - Nocturne - zasady PL.pdf

Zawartość[edytuj]

karty podstawowe[edytuj]

karty Królestwa[edytuj]

materiały dodatkowe[edytuj]

karty typu Boon[edytuj]

(12, po jednej z każdej):

The Earth's GiftThe Earth's Gift.jpg, The Field's GiftThe Field's Gift.jpg, The Flame's GiftThe Flame's Gift.jpg, The Forest's GiftThe Forest's Gift.jpg, The Moon's GiftThe Moon's Gift.jpg, The Mountain's GiftThe Mountain's Gift.jpg, The River's GiftThe River's Gift.jpg, The Sea's GiftThe Sea's Gift.jpg, The Sky's GiftThe Sky's Gift.jpg, The Sun's GiftThe Sun's Gift.jpg, The Swamp's GiftThe Swamp's Gift.jpg, The Wind's GiftThe Wind's Gift.jpg

karty typu Hex[edytuj]

(12, po jednej z każdej):

Bad OmensBad Omens.jpg, DelusionDelusion.jpg, EnvyEnvy.jpg, FamineFamine.jpg, FearFear.jpg, GreedGreed.jpg, HauntingHaunting.jpg, LocustsLocusts.jpg, MiseryMisery.jpg, PlaguePlague.jpg, PovertyPoverty.jpg, WarWar.jpg

karty typu State[edytuj]

karty spoza Zasobów[edytuj]

Karty typu Heirloom, po 6 każdej:

Inne karty spoza Zasobów:

Zasady rozszerzenia Nocturne[edytuj]

Przygotowanie[edytuj]

  • W rozszerzeniu Nocturne są 33 karty Separatorów (po jednej na każdą kartę Królestwa). Do gry potrzebne są karty Skarbu, Zwycięstwa, KlątwyKlątwa.jpg, karta/podkładka Śmietniska z dowolnej edycji podstawowej gry DominionDominion pudełko.jpg, dodatku Base CardsBase Cards pudełko.jpg lub pierwszej edycji rozszerzenia IntrygaIntryga pudełko.jpg. Podobnie jak w przypadku poprzednich rozszerzeń, do każdej rozgrywki gracze wybierają zestaw 10 kart Królestwa – jeśli zdecydują się zrobić to losowo, to powinni przetasować Separatory z tego rozszerzenia z Separatorami z tych rozszerzeń, których zamierzają użyć w rozgrywce.
  • Jeśli w rozgrywce bierze udział jakakolwiek karta Królestwa z żółtą wstążką zawierającą nazwę karty typu Heirloom, to gracze rozpoczynają grę mając w swojej talii wskazaną kartę Heirloom zamiast jednego z MiedziakówMiedziaki.jpg. Na przykład, jeśli w rozgrywce biorą udział karty PixiePixie.jpg i TrackerTracker.jpg, to każdy z graczy w swojej początkowej talii będzie miał 3 PosiadłościPosiadłość.jpg, 5 MiedziakówMiedziaki.jpg, oraz kartę GoatGoat.jpg i PouchPouch.jpg. Zamienione w ten sposób Miedziaki należy umieścić na stosie Miedziaków w Zasobach.
  • Jeśli w rozgrywce bierze udział jakakolwiek karta Królestwa o typie Fate, należy przetasować Dary (Boon) i umieścić je w stosie obok Zasobów, oraz dodać obok Zasobów stos karty Will-o'-WispWill-o'-Wisp.jpg.
  • Jeśli któraś z kart Królestwa ma typ Doom, to należy przetasować Przekleństwa (Hex) i umieścić je w stosie obok Zasobów, oraz dodać obok zasobów karty Stanu (State) DeludedDeluded.jpg/EnviousEnvious.jpg i MiserableMiserable.jpg/Twice MiserableTwice Miserable.jpg.
  • Jeśli w rozgrywce bierze udział karta DruidDruid.jpg, to po przetasowaniu Darów należy pierwsze trzy z nich wyłożyć awersem do góry obok Zasobów.
  • Jeśli w rozgrywce bierze udział karta NecromancerNecromancer.jpg, należy umieścić w Śmietnisku trzy karty Zombie.
  • Jeśli w rozgrywce bierze udział karta FoolFool.jpg, należy umieścić obok Zasobów kartę Stanu Lost in the WoodsLost in the Woods.jpg.
  • Jeśli w rozgrywce bierze udział karta VampireVampire.jpg, należy obok Zasobów umieścić stos karty BatBat.jpg.
  • Jeśli w rozgrywce biorą udział karty LeprechaunLeprechaun.jpg lub Secret CaveSecret Cave.jpg, obok Zasobów należy umieścić stos karty WishWish.jpg.
  • Jeśli w rozgrywce biorą udział karty Devil's WorkshopDevil's Workshop.jpg lub TormentorTormentor.jpg, obok Zasobów należy umieścić stos karty ImpImp.jpg.
  • Jeśli w rozgrywce bierze udział karta CemeteryCemetery.jpg, obok Zasobów należy umieścić stos karty GhostGhost.jpg.
  • Jeśli w rozgrywce bierze udział karta ExorcistExorcist.jpg, obok Zasobów należy umieścić stosy wszystkich kart typu Spirit: Will-o'-WispWill-o'-Wisp.jpg, ImpImp.jpg, oraz GhostGhost.jpg.

Zasady dodatkowe[edytuj]

  • Nocturne dodaje karty typu Noc (Night) oraz fazę Night. W rozgrywkach z tymi kartami faza Night następuje po fazie zakupu – czyli tura składa się, kolejno, z fazy akcji, fazy zakupu, fazy Night oraz fazy porządków. W fazie Night można zagrywać dowolną liczbę kart typu Night.
  • W Nocturne są karty posiadające żółtą wstążkę z napisem „Heirloom” i nazwą karty. W rozgrywkach z tak oznaczonymi kartami każdy z graczy w swojej startowej talii umieszcza wskazaną kartę zamiast jednego MiedziakaMiedziaki.jpg. Patrz Przygotowanie do gry.
  • W rozszerzeniu Nocturne są karty typu Los (Fate) oraz Dary (Boon). Karty typu Fate na różne sposoby umożliwiają graczom otrzymywanie Darów; typ Fate służy jedynie temu, żeby do rozgrywki z takimi kartami przygotować również stos Darów. Dary umieszcza się w osobnej talii (rewersem do góry) i odkrywa się je w miarę potrzeb. Zwrot „otrzymujesz Dar” oznacza, że gracz odkrywa wierzchnią kartę z talii Darów i od razu wykonuje zapisane na niej instrukcje. Zwrot „przyjmij Dar” oznacza, że gracz wykonuje instrukcje Daru, który wcześniej wziął bez ich wykonywania (jak np. w przypadku karty Blessed VillageBlessed Village.jpg). Jeśli talia Darów jest pusta, najpierw należy przetasować odrzucone Dary aby uformować z nich nową talię; można to zrobić w dowolnym momencie gdy wszystkie Dary znajdą się na stosie Darów odrzuconych. Zwykle po otrzymaniu Daru gracz umieszcza go na stosie Darów odrzuconych, lecz trzy z nich (The Field's GiftThe Field's Gift.jpg, The Forest's GiftThe Forest's Gift.jpg, oraz The River's GiftThe River's Gift.jpg) po otrzymaniu graczem umieszcza przed sobą do najbliższej fazy porządków.
  • W rozszerzeniu Nocturne są też karty typu Fatum (Doom) i Przekleństwa (Hex). Karty typu Doom na różne sposoby dają graczom Przekleństwa; typ Doom służy jedynie temu, żeby do rozgrywki z takimi kartami przygotować również stos Przekleństw. Przekleństwa umieszcza się w osobnej talii (rewersem do góry) i odkrywa się je w miarę potrzeb. Zwrot „otrzymujesz Przekleństwo” oznacza, że gracz odkrywa wierzchnią kartę z talii Przekleństw i od razu wykonuje zapisane na niej instrukcje. Zwrot „każdy z pozostałych graczy otrzymuje następne Przekleństwo” oznacza, że gracz odkrywa tylko jedno Przekleństwo z wierzchu talii i każdy z pozostałych graczy wykonuje zapisane na nim instrukcje. Jeśli talia Przekleństw jest pusta, najpierw należy przetasować odrzucone Przekleństwa aby uformować z nich nową talię; można to zrobić w dowolnym momencie gdy wszystkie Przekleństwa znajdą się na stosie Przekleństw odrzuconych. Po otrzymaniu Przekleństwa gracz umieszcza je na stosie Przekleństw odrzuconych.
  • Trzy Przekleństwa i jedna karta Królestwa mogą dawać graczom karty Stanu (State). Kartę Stanu gracz umieszcza przed sobą i stosuje się do zapisanych na niej instrukcji. Stany DeludedDeluded.jpg i EnviousEnvious.jpg mają wpływ tylko na jedną turę, po czym gracz je odkłada w pobliże Zasobów. Stany MiserableMiserable.jpg i Twice MiserableTwice Miserable.jpg mają wpływ na końcowy wynik podczas liczenie punktów. Stan Lost in the WoodsLost in the Woods.jpg ma wpływ na tury jednego gracza tak długo, aż inny gracz weźmie ten Stan do siebie. Stany Deluded i Envious znajdują się na przeciwnych stronach tej samej karty; gracz powinien kłaść je przed sobą odpowiednią stroną do góry. Stany Miserable i Twice Miserable również znajdują się na jednej karcie. Stan ma wpływ na gracza tylko wtedy, gdy gracz go posiada.
  • Dary, Przekleństwa i Stany nigdy nie są częścią talii gracza; podobnie jak Zdarzenia i Krajobrazy (z rozszerzeń AdventuresAdventures pudełko.jpgImperiumImperium pudełko.jpg), fizycznie są kartami, lecz nie są „kartami” w znaczeniu reguł gry. Wynika z tego, że nigdy nie są „kartami w grze”, przyjmowanie Darów i Przekleństw lub branie Stanu nie jest „dodawaniem karty” itp.
  • W rozszerzeniu Nocturne występują karty Następstwa (Duration), które pierwszy raz zostały wprowadzone w rozszerzeniu PrzystańPrzystań pudełko.jpg. Karty Następstwa są pomarańczowe i posiadają zdolności wpływające na kolejne tury gracza. Kart Następstwa nie odrzuca się w fazie porządków tury, w której zostały zagrane, jeśli ich efekt rozciąga się na kolejną turę; pozostają w grze do fazy porządków tej tury, w której ostatni raz ich efekt działa. Ponadto, jeśli karta Następstwa zostanie wielokrotnie zagrana za pomocą karty takiej jak np. Sala tronowaSala tronowa.jpg, to tamta karta pozostaje w grze tak długo, aż ta karta Następstwa zostanie odrzucona – służy to przypomnieniu, że nastąpiło wielokrotne zagranie. Aby łatwiej było śledzić, które karty Następstwa pochodzą z poprzedniej tury, karty należy trzymać w dwóch rzędach (rząd kart z poprzedniej tury i rząd kart zagranych w bieżącej turze).
  • W Nocturne są trzy karty, które nakazują graczowi „zamianę” („exchange”) jednej karty na inną. Kartę, którą się zamienia należy odłożyć na jej stos (czy to należący do Zasobów czy też nie), a kartę, na którą się zamienia kładzie się na swój stos kart odrzuconych. Zamiana nie liczy się jako dodawanie karty. Zamiany można dokonać tylko wtedy, gdy obie karty mogą być zamienione; jeśli stos karty do wzięcia jest pusty zamiana nie może być przeprowadzona.

Tekst wprowadzający[edytuj]

Nocne życie zawsze bardziej cię pociągało. Do tego stopnia, że nawet rozważałeś zostanie wampirem. Ma to mnóstwo plusów: nie starzejesz się, nie musisz więcej patrzeć na siebie w lustrze, jeśli ktoś cię o coś prosi to możesz po prostu przemienić się w nietoperza i powiedzieć "nie da rady, jestem nietoperzem". Choć pewnie są też jakieś minusy. Wciąż myślisz o pomniku w centrum, który ożył i teraz pracuje w knajpie. Cokół też zresztą ożył i pomnik nie ma gdzie stać. Wiejski kowal przemienia się w wilka przy każdej pełni - a gdy jest tylko półksiężyc, to przemienia się w chihuahua. Tak to czasem bywa. Ty jednak, gdy czujesz w płucach nocne powietrze, wiesz że podołasz wszystkiemu.
—, (tłumaczenie własne)

Galeria kart[edytuj]

karty Królestwa[edytuj]

Bard.jpg Blessed Village.jpg Cemetery.jpg Changeling.jpg Cobbler.jpg Conclave.jpg Crypt.jpg Cursed Village.jpg Den of Sin.jpg Devil's Workshop.jpg Druid.jpg Exorcist.jpg Faithful Hound.jpg Fool.jpg Ghost Town.jpg Guardian.jpg Idol.jpg Leprechaun.jpg Monastery.jpg Necromancer.jpg Night Watchman.jpg Pixie.jpg Pooka.jpg Raider.jpg Sacred Grove.jpg Secret Cave.jpg Shepherd.jpg Skulk.jpg Tormentor.jpg Tracker.jpg Tragic Hero.jpg Vampire.jpg Werewolf.jpg


karty typu Heirloom[edytuj]

Cursed Gold.jpg Goat.jpg Haunted Mirror.jpg Lucky Coin.jpg Magic Lamp.jpg Pasture.jpg Pouch.jpg


karty spoza Zasobów[edytuj]

Bat.jpg Ghost.jpg Imp.jpg Will-o'-Wisp.jpg Wish.jpg Zombie Apprentice.jpg Zombie Mason.jpg Zombie Spy.jpg


karty typu Boon[edytuj]

The Earth's Gift.jpg The Field's Gift.jpg The Flame's Gift.jpg The Forest's Gift.jpg The Moon's Gift.jpg The Mountain's Gift.jpg The River's Gift.jpg The Sea's Gift.jpg The Sky's Gift.jpg The Sun's Gift.jpg The Swamp's Gift.jpg The Wind's Gift.jpg


karty typu Hex[edytuj]

Bad Omens.jpg Delusion.jpg Envy.jpg Famine.jpg Fear.jpg Greed.jpg Haunting.jpg Locusts.jpg Misery.jpg Plague.jpg Poverty.jpg War.jpg


karty typu State[edytuj]

Deluded.jpg Envious.jpg Lost in the Woods.jpg Miserable.jpg Twice Miserable.jpg


Ciekawostki[edytuj]

Teaser[edytuj]

W dniu 20.10.2017 główny playtester Dominion, Matthew Engel, znany jako LastFootnote, udostępnił quiz w serwisie Sporcle, w którym można odgadnąć nazwy wszystkich 33 kart Królestwa z rozszerzenia Nocturne.

Preview 1[edytuj]

Oryginalny tekst

Opisane karty:

Devil's Workshop.jpg Imp.jpg Raider.jpg Ghost Town.jpg


Preview 1 - bonus[edytuj]

Oryginalny tekst

Opisana karta:

Crypt.jpg


Preview 2[edytuj]

Oryginalny tekst

Opisane karty:

Shepherd.jpg Pasture.jpg Pooka.jpg Cursed Gold.jpg Cemetery.jpg Haunted Mirror.jpg Ghost.jpg


Preview 2 - bonus[edytuj]

Oryginalny tekst

Opisana karta:

Faithful Hound.jpg


Preview 3[edytuj]

Oryginalny tekst

Opisane karty:

The Sea's Gift.jpg The Sun's Gift.jpg The Swamp's Gift.jpg

Will-o'-Wisp.jpg Blessed Village.jpg Idol.jpg Druid.jpg


Preview 3 - bonus[edytuj]

Oryginalny tekst

Opisane karty:

Fool.jpg Lucky Coin.jpg Lost in the Woods.jpg


Preview 4[edytuj]

Oryginalny tekst

Opisane karty:

Greed.jpg War.jpg Envy.jpg Envious.jpg

Werewolf.jpg Skulk.jpg Cursed Village.jpg


Preview 4 - bonus[edytuj]

Oryginalny tekst

Opisane karty:

Leprechaun.jpg Wish.jpg


Preview 5[edytuj]

Oryginalny tekst

Opisane karty:

Exorcist.jpg Pixie.jpg Goat.jpg Vampire.jpg Bat.jpg


Preview 5 - bonus[edytuj]

Oryginalny tekst

Opisane karty:

Necromancer.jpg Zombie Apprentice.jpg Zombie Mason.jpg Zombie Spy.jpg


Polecane zestawy 10 kart[edytuj]

tylko Nocturne[edytuj]

Zmierzch [+/-]
Blessed Village Cobbler Den of Sin Faithful Hound Fool
Blessed Village.jpg Cobbler.jpg Den of Sin.jpg Faithful Hound.jpg Fool.jpg
Monastery.jpg Night Watchman.jpg Shepherd.jpg Tormentor.jpg Tragic Hero.jpg
Monastery Night Watchman Shepherd Tormentor Tragic Hero
Dodatkowe karty
Boons Hexes
Boon back.jpg Hex back.jpg
Północ [+/-]
Conclave Crypt Cursed Village Devil's Workshop Druid
Conclave.jpg Crypt.jpg Cursed Village.jpg Devil's Workshop.jpg Druid.jpg
Exorcist.jpg Leprechaun.jpg Pooka.jpg Raider.jpg Secret Cave.jpg
Exorcist Leprechaun Pooka Raider Secret Cave
Dodatkowe karty
Boons Hexes
Boon back.jpg Hex back.jpg
Karty Boons dla Druida
The Swamp's Gift The Flame's Gift The Wind's Gift
The Swamp's Gift.jpg The Flame's Gift.jpg The Wind's Gift.jpg

Nocturne i Dominion[edytuj]

Nocna zmiana [+/-]
Druid Nocturne icon.png Exorcist Nocturne icon.png Ghost Town Nocturne icon.png Idol Nocturne icon.png Night Watchman Nocturne icon.png
Druid.jpg Exorcist.jpg Ghost Town.jpg Idol.jpg Night Watchman.jpg
Bandit.jpg Ogrody.jpg Kopalnia.jpg Poacher.jpg Kuźnia.jpg
Bandit Icon.png Ogrody Dominion icon.png Kopalnia Dominion icon.png Poacher Icon.png Kuźnia Dominion icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png
Boon back.jpg
Karty Boons dla Druida
The Earth's Gift Nocturne icon.png The Flame's Gift Nocturne icon.png The Forest's Gift Nocturne icon.png
The Earth's Gift.jpg The Flame's Gift.jpg The Forest's Gift.jpg
Idle Hands [+/-]
Bard Nocturne icon.png Conclave Nocturne icon.png Cursed Village Nocturne icon.png Devil's Workshop Nocturne icon.png Tragic Hero Nocturne icon.png
Bard.jpg Conclave.jpg Cursed Village.jpg Devil's Workshop.jpg Tragic Hero.jpg
Piwnica.jpg Harbinger.jpg Targowisko.jpg Merchant.jpg Lichwiarz.jpg
Piwnica Dominion icon.png Harbinger Icon.png Targowisko Dominion icon.png Merchant Icon.png Lichwiarz Dominion icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png Hexes Nocturne icon.png
Boon back.jpg Hex back.jpg

Nocturne i Intryga[edytuj]

Majaczące cienie [+/-]
Cobbler Nocturne icon.png Conclave Nocturne icon.png Faithful Hound Nocturne icon.png Shepherd Nocturne icon.png Tragic Hero Nocturne icon.png
Cobbler.jpg Conclave.jpg Faithful Hound.jpg Shepherd.jpg Tragic Hero.jpg
Most.jpg Spiskowiec.jpg Mill.jpg Szlachta.jpg Secret Passage.jpg
Most Intryga icon.png Spiskowiec Intryga icon.png Mill Intryga-2ed icon.png Szlachta Intryga icon.png Secret Passage Intryga-2ed icon.png
Impending Doom [+/-]
Leprechaun Nocturne icon.png Monastery Nocturne icon.png Necromancer Nocturne icon.png Tormentor Nocturne icon.png Werewolf Nocturne icon.png
Leprechaun.jpg Monastery.jpg Necromancer.jpg Tormentor.jpg Werewolf.jpg
Courtier.jpg Lurker.jpg Osada górnicza.jpg Kanciarz.jpg Rozbudowa.jpg
Courtier Intryga-2ed icon.png Lurker Intryga-2ed icon.png Osada górnicza Intryga icon.png Kanciarz Intryga icon.png Rozbudowa Intryga icon.png
Dodatkowe karty
Hexes Nocturne icon.png
Hex back.jpg

Nocturne i Przystań[edytuj]

The New Black [+/-]
Cobbler Nocturne icon.png Den of Sin Nocturne icon.png Ghost Town Nocturne icon.png Raider Nocturne icon.png Secret Cave Nocturne icon.png
Cobbler.jpg Den of Sin.jpg Ghost Town.jpg Raider.jpg Secret Cave.jpg
Karawana.jpg Przystań.jpg Okręt kupiecki.jpg Przyczółek.jpg Strateg.jpg
Karawana Przystań icon.png Przystań Przystań icon.png Okręt kupiecki Przystań icon.png Przyczółek Przystań icon.png Strateg Przystań icon.png
Forbidden Isle [+/-]
Blessed Village Nocturne icon.png Cemetery Nocturne icon.png Idol Nocturne icon.png Tracker Nocturne icon.png Tragic Hero Nocturne icon.png
Blessed Village.jpg Cemetery.jpg Idol.jpg Tracker.jpg Tragic Hero.jpg
Wioska rybacka.jpg Okręt widmo.jpg Bocianie gniazdo.jpg Wyławiacz.jpg Mapa skarbu.jpg
Wioska rybacka Przystań icon.png Okręt widmo Przystań icon.png Bocianie gniazdo Przystań icon.png Wyławiacz Przystań icon.png Mapa skarbu Przystań icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png
Boon back.jpg

Nocturne i Alchemy[edytuj]

Pożywka dla koszmarów [+/-]
Bard Nocturne icon.png Blessed Village Nocturne icon.png Cemetery Nocturne icon.png Sacred Grove Nocturne icon.png Skulk Nocturne icon.png
Bard.jpg Blessed Village.jpg Cemetery.jpg Sacred Grove.jpg Skulk.jpg
Tracker.jpg Alchemist.jpg Apprentice.jpg Transmute.jpg Vineyard.jpg
Tracker Nocturne icon.png Alchemist Alchemy icon.png Apprentice Alchemy icon.png Transmute Alchemy icon.png Vineyard Alchemy icon.png
Dodatkowe karty
Potion Alchemy icon.png Boons Nocturne icon.png Hexes Nocturne icon.png
Potion.jpg Boon back.jpg Hex back.jpg

Nocturne i Złoty wiek[edytuj]

Skarby nocy [+/-]
Crypt Nocturne icon.png Guardian Nocturne icon.png Night Watchman Nocturne icon.png Raider Nocturne icon.png Vampire Nocturne icon.png
Crypt.jpg Guardian.jpg Night Watchman.jpg Raider.jpg Vampire.jpg
Bank.jpg Kontrabanda.jpg Kredyt.jpg Królewska pieczęć.jpg Złoty interes.jpg
Bank Złoty wiek icon.png Kontrabanda Złoty wiek icon.png Kredyt Złoty wiek icon.png Królewska pieczęć Złoty wiek icon.png Złoty interes Złoty wiek icon.png
Dodatkowe karty
Hexes Nocturne icon.png
Hex back.jpg
Day at the Races [+/-]
Blessed Village Nocturne icon.png Cemetery Nocturne icon.png Druid Nocturne icon.png Tormentor Nocturne icon.png Tragic Hero Nocturne icon.png
Blessed Village.jpg Cemetery.jpg Druid.jpg Tormentor.jpg Tragic Hero.jpg
Biskup.jpg Domokrążca.jpg Talizman.jpg Szlak handlowy.jpg Strażnica.jpg
Biskup Złoty wiek icon.png Domokrążca Złoty wiek icon.png Talizman Złoty wiek icon.png Szlak handlowy Złoty wiek icon.png Strażnica Złoty wiek icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png Hexes Nocturne icon.png
Boon back.jpg Hex back.jpg
Karty Boons dla Druida
The Swamp's Gift Nocturne icon.png The River's Gift Nocturne icon.png The Forest's Gift Nocturne icon.png
The Swamp's Gift.jpg The River's Gift.jpg The Forest's Gift.jpg

Nocturne i Róg obfitości / Guilds[edytuj]

The Endless Fair [+/-]
Devil's Workshop Nocturne icon.png Exorcist Nocturne icon.png Monastery Nocturne icon.png Pixie Nocturne icon.png Shepherd Nocturne icon.png
Devil's Workshop.jpg Exorcist.jpg Monastery.jpg Pixie.jpg Shepherd.jpg
Baker.jpg Odpust.jpg Farma.jpg Cyganka.jpg Merchant Guild.jpg
Baker Guilds icon.png Odpust Róg obfitości icon.png Farma Róg obfitości icon.png Cyganka Róg obfitości icon.png Merchant Guild Guilds icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png
Boon back.jpg
Radosny rozgardiasz [+/-]
Blessed Village Nocturne icon.png Changeling Nocturne icon.png Fool Nocturne icon.png Faithful Hound Nocturne icon.png Sacred Grove Nocturne icon.png
Blessed Village.jpg Changeling.jpg Fool.jpg Faithful Hound.jpg Sacred Grove.jpg
Doctor.jpg Żniwa.jpg Herald.jpg Błazen.jpg Masterpiece.jpg
Doctor Guilds icon.png Żniwa Róg obfitości icon.png Herald Guilds icon.png Błazen Róg obfitości icon.png Masterpiece Guilds icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png
Boon back.jpg

Nocturne i Hinterlands[edytuj]

Search Party [+/-]
Cobbler Nocturne icon.png Conclave Nocturne icon.png Druid Nocturne icon.png Faithful Hound Nocturne icon.png Werewolf Nocturne icon.png
Cobbler.jpg Conclave.jpg Druid.jpg Faithful Hound.jpg Werewolf.jpg
Cartographer.jpg Highway.jpg Inn.jpg Oasis.jpg Scheme.jpg
Cartographer Hinterlands icon.png Highway Hinterlands icon.png Inn Hinterlands icon.png Oasis Hinterlands icon.png Scheme Hinterlands icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png Hexes Nocturne icon.png
Boon back.jpg Hex back.jpg
Karty Boons dla Druida
The Mountain's Gift Nocturne icon.png The Sky's Gift Nocturne icon.png The Sun's Gift Nocturne icon.png
The Mountain's Gift.jpg The Sky's Gift.jpg The Sun's Gift.jpg
Liczenie owiec [+/-]
Bard Nocturne icon.png Crypt Nocturne icon.png Leprechaun Nocturne icon.png Pooka Nocturne icon.png Shepherd Nocturne icon.png
Bard.jpg Crypt.jpg Leprechaun.jpg Pooka.jpg Shepherd.jpg
Crossroads.jpg Farmland.jpg Haggler.jpg Noble Brigand.jpg Tunnel.jpg
Crossroads Hinterlands icon.png Farmland Hinterlands icon.png Haggler Hinterlands icon.png Noble Brigand Hinterlands icon.png Tunnel Hinterlands icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png Hexes Nocturne icon.png
Boon back.jpg Hex back.jpg

Nocturne i Dark Ages[edytuj]

Ciężkie grzechy [+/-]
Cemetery Nocturne icon.png Cursed Village Nocturne icon.png Necromancer Nocturne icon.png Skulk Nocturne icon.png Tormentor Nocturne icon.png
Cemetery.jpg Cursed Village.jpg Necromancer.jpg Skulk.jpg Tormentor.jpg
Armory.jpg Forager.jpg Graverobber.jpg Market Square.jpg Squire.jpg
Armory Dark Ages icon.png Forager Dark Ages icon.png Graverobber Dark Ages icon.png Market Square Dark Ages icon.png Squire Dark Ages icon.png
Dodatkowe karty
Hexes Nocturne icon.png
Hex back.jpg
Szczury i nietoperze [+/-]
Changeling Nocturne icon.png Devil's Workshop Nocturne icon.png Sacred Grove Nocturne icon.png Tracker Nocturne icon.png Vampire Nocturne icon.png
Changeling.jpg Devil's Workshop.jpg Sacred Grove.jpg Tracker.jpg Vampire.jpg
Catacombs.jpg Count.jpg Fortress.jpg Hermit.jpg Rats.jpg
Catacombs Dark Ages icon.png Count Dark Ages icon.png Fortress Dark Ages icon.png Hermit Dark Ages icon.png Rats Dark Ages icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png Hexes Nocturne icon.png
Boon back.jpg Hex back.jpg

Nocturne i Adventures[edytuj]

Monster Mash [+/-]
Conclave Nocturne icon.png Guardian Nocturne icon.png Pixie Nocturne icon.png Vampire Nocturne icon.png Werewolf Nocturne icon.png
Conclave.jpg Guardian.jpg Pixie.jpg Vampire.jpg Werewolf.jpg
Bridge Troll.jpg Giant.jpg Messenger.jpg Ratcatcher.jpg Storyteller.jpg
Bridge Troll Adventures icon.png Giant Adventures icon.png Messenger Adventures icon.png Ratcatcher Adventures icon.png Storyteller Adventures icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png Hexes Nocturne icon.png Quest Adventures icon.png
Boon back.jpg Hex back.jpg Quest.jpg
Zagubiony w lesie [+/-]
Blessed Village Nocturne icon.png Druid Nocturne icon.png Fool Nocturne icon.png Sacred Grove Nocturne icon.png Tracker Nocturne icon.png
Blessed Village.jpg Druid.jpg Fool.jpg Sacred Grove.jpg Tracker.jpg
Caravan Guard.jpg Guide.jpg Haunted Woods.jpg Hireling.jpg Ranger.jpg
Caravan Guard Adventures icon.png Guide Adventures icon.png Haunted Woods Adventures icon.png Hireling Adventures icon.png Ranger Adventures icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png Pilgrimage Adventures icon.png
Boon back.jpg Pilgrimage.jpg
Karty Boons dla Druida
The Sky's Gift Nocturne icon.png The Field's Gift Nocturne icon.png The Sea's Gift Nocturne icon.png
The Sky's Gift.jpg The Field's Gift.jpg The Sea's Gift.jpg

Nocturne i Imperium[edytuj]

Luftschloss [+/-]
Cemetery Nocturne icon.png Changeling Nocturne icon.png Exorcist Nocturne icon.png Fool Nocturne icon.png Shepherd Nocturne icon.png
Cemetery.jpg Changeling.jpg Exorcist.jpg Fool.jpg Shepherd.jpg
Archiwum.jpg Zamki.jpg Katapulta.jpg Inżynier.jpg Świątynia.jpg
Archiwum Imperium icon.png Zamki Imperium icon.png Katapulta Imperium icon.png Inżynier Imperium icon.png Świątynia Imperium icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png Grobowiec Imperium icon.png
Boon back.jpg Grobowiec.jpg
Psikusy Borostworów [+/-]
Faithful Hound Nocturne icon.png Ghost Town Nocturne icon.png Pixie Nocturne icon.png Pooka Nocturne icon.png Skulk Nocturne icon.png
Faithful Hound.jpg Ghost Town.jpg Pixie.jpg Pooka.jpg Skulk.jpg
Wyścig rydwanów.jpg Forum.jpg Ogrodnik.jpg Ofiara.jpg Osadnicy.jpg
Wyścig rydwanów Imperium icon.png Forum Imperium icon.png Ogrodnik Imperium icon.png Ofiara Imperium icon.png Osadnicy Imperium icon.png
Dodatkowe karty
Boons Nocturne icon.png Hexes Nocturne icon.png Bankiet Imperium icon.png
Boon back.jpg Hex back.jpg Bankiet.jpg


Karty BardBard.jpgChangelingChangeling.jpgCobblerCobbler.jpgConclaveConclave.jpgDen of SinDen of Sin.jpgGuardianGuardian.jpgMonasteryMonastery.jpgNight WatchmanNight Watchman.jpgSacred GroveSacred Grove.jpgSecret CaveSecret Cave.jpgTormentorTormentor.jpgTrackerTracker.jpgTragic HeroTragic Hero.jpg
Coin2.png DruidDruid.jpgFaithful HoundFaithful Hound.jpgPixiePixie.jpg (GoatGoat.jpg) Coin3.png FoolFool.jpg (Lost in the WoodsLost in the Woods.jpgLucky CoinLucky Coin.jpg)Ghost TownGhost Town.jpgLeprechaunLeprechaun.jpg (WishWish.jpg) Coin4.png Blessed VillageBlessed Village.jpgCemeteryCemetery.jpg (Haunted MirrorHaunted Mirror.jpgGhostGhost.jpg)Devil's WorkshopDevil's Workshop.jpg (ImpImp.jpg)ExorcistExorcist.jpgNecromancerNecromancer.jpg (Zombie ApprenticeZombie Apprentice.jpgZombie MasonZombie Mason.jpgZombie SpyZombie Spy.jpg)ShepherdShepherd.jpg (PasturePasture.jpg)SkulkSkulk.jpg Coin5.png CryptCrypt.jpgCursed VillageCursed Village.jpgIdolIdol.jpgPookaPooka.jpg (Cursed GoldCursed Gold.jpg)VampireVampire.jpg (BatBat.jpg)WerewolfWerewolf.jpg Coin6.png RaiderRaider.jpg
Karty typu Boon The Earth's GiftThe Earth's Gift.jpgThe Field's GiftThe Field's Gift.jpgThe Flame's GiftThe Flame's Gift.jpgThe Forest's GiftThe Forest's Gift.jpgThe Moon's GiftThe Moon's Gift.jpgThe Mountain's GiftThe Mountain's Gift.jpgThe River's GiftThe River's Gift.jpgThe Sea's GiftThe Sea's Gift.jpgThe Sky's GiftThe Sky's Gift.jpgThe Sun's GiftThe Sun's Gift.jpgThe Swamp's GiftThe Swamp's Gift.jpg (Will-o'-WispWill-o'-Wisp.jpg)The Wind's GiftThe Wind's Gift.jpg
Karty typu Hex Bad OmensBad Omens.jpgDelusionDelusion.jpg (DeludedDeluded.jpg)EnvyEnvy.jpg (EnviousEnvious.jpg)FamineFamine.jpgFearFear.jpgGreedGreed.jpgHauntingHaunting.jpgLocustsLocusts.jpgMiseryMisery.jpg (MiserableMiserable.jpgTwice MiserableTwice Miserable.jpg)PlaguePlague.jpgPovertyPoverty.jpgWarWar.jpg
Inne NightHeirloomFateDoomBoonHexSpiritStateZombie
Gry z serii Dominion
Zestawy Dominion (Rozdarte królestwo)IntrygaPrzystańAlchemyZłoty wiekRóg obfitościHinterlandsDark AgesGuildsAdventures • ImperiumNocturneRenaissancekarty promocyjne
Akcesoria Base CardsUpdate Pack-iPlay Mat • Base Cards MatCollectors CaseDominion Chest